Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 715 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 715 K 4 HUTCHINSON

715 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

715K4

numer części:

715 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 715
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 715 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
DAIHATSU      88594-97201
DAIHATSU      88594-97201000
DAIHATSU      88594-97205
DAIHATSU      88594-97205000
DAIHATSU      90048-31020
DAIHATSU      90048-31020-000
DAIHATSU      90048-B9010
DAIHATSU      90048-B9011
NISSAN      11720-2M310
NISSAN      11720-2M311
PEUGEOT      5750-69
PEUGEOT      5750-94
PEUGEOT      96106737
PEUGEOT      96124532
RENAULT      6001548021
RENAULT      8200211651
SUZUKI      17521-M79F00
TOYOTA      91840-07203
TOYOTA      99364-00720
TOYOTA      99364-20720
TOYOTA      99364-50720
TOYOTA      99364-70720
TOYOTA      99364-80720
CHEVROLET      25183066
CHEVROLET      96570669
CHEVROLET      96610563
DACIA      6001548021
DACIA      8200211651
DAEWOO      25183066
DAEWOO      96610563

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 715 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 715 K 4 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.