Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 780 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 780 K 4 HUTCHINSON

780 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

780K4

numer części:

780 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 780
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750718516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 780 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
BMW      11 28 2 243 732
BMW      64 55 2 243 732
BMW      64 55 2 245 179
BMW      64 55 2 245 451
BMW      64 55 2 246 732
BMW      64 55 2 247 082
BMW      64 55 2 248 153
DAIHATSU      90048-31003
DAIHATSU      90048-31017
DAIHATSU      90048-31019
FIAT      46443510
FIAT      46557131
FIAT      71739925
HONDA      31110-P01-003
HONDA      31110-P01-004
HONDA      31110-P2J-004
HONDA      31110-P2J-305
HONDA      31110-P72-902
HONDA      31110-PO1-003
HONDA      31110-PO1-004
HONDA      31110PO10032
ISUZU      31110-P01-003
ISUZU      31110-P01-004
MAZDA      N3H1-15-908
MAZDA      N3H1-15-908A
MAZDA      N3R1-15-908
MAZDA      N3R1-15-908A
MITSUBISHI      MD163032
MITSUBISHI      MD171373
MITSUBISHI      MD334464
MITSUBISHI      MD343575
OPEL      1854722
OPEL      1854725
OPEL      64 55 2 245 451
OPEL      90509751
OPEL      90512538
SUZUKI      35426-86CB0
VAUXHALL      1854722
VAUXHALL      64 55 2 245 451
VAUXHALL      90509751
VAUXHALL      90512538
VOLVO      30873534
VOLVO      MD343575
HYUNDAI      25212-02550
HYUNDAI      25212-02552
KIA      25212-02550
KIA      25212-02552
PROTON      MD171373
PROTON      PW510943

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 780 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 780 K 4 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.