Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 894 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 894 K 6 HUTCHINSON

894 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

894K6

numer części:

894 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 894
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750624190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 894 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      028903137AK
AUDI      028903137K
CHRYSLER      4668454AB
CITROËN      1280-34
CITROËN      1280-69
DAIHATSU      90916-W2021
FIAT      71739926
FIAT      71749440
FIAT      71749449
FIAT      7730052
FIAT      98487322
OPEL      1340619
OPEL      1340644
OPEL      1340747
OPEL      90412885
OPEL      90486316
OPEL      90510611
OPEL      90510612
OPEL      91126382
OPEL      9118614
PEUGEOT      1280-35
PEUGEOT      1280-43
PEUGEOT      1280-68
PEUGEOT      1280-69
PEUGEOT      98487322
RENAULT      7700869440
SEAT      037903137E
TOYOTA      90916-02678
TOYOTA      90916-W2021
VAUXHALL      1340619
VAUXHALL      1340644
VAUXHALL      1340747
VAUXHALL      90412885
VAUXHALL      90486316
VAUXHALL      90510611
VAUXHALL      90510612
VAUXHALL      91126382
VAUXHALL      9118614
VOLKSWAGEN      037903137B
VOLKSWAGEN      037903137D
VOLKSWAGEN      037903137E
DACIA      7700869440
MINI      11 28 1 505 672
MINI      11 28 7 518 249
MINI      11 28 7 526 363

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 894 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 894 K 6 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.