Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco TRAKKER II AD190T45WP (2012-???) 450km » 915 K 6 hutchinson
wybrany samochód: 
Iveco Trakker Ii Ad190t45wp (2012-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 6 HUTCHINSON

915 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

915K6

numer części:

915 K 6

producent:

HUTCHINSON

Status produktu: Normalny
Długość [mm]915
Ilość żeber6
nr EAN3159750628143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
CITROËN      1280-44
CITROËN      1280-53
CITROËN      1280-66
CITROËN      1612351880
CITROËN      5750-D9
CITROËN      5750-J1
CITROËN      5750-TY
CITROËN      96120257
FIAT      500345344
FIAT      71739928
FIAT      99461393
FORD      1011697
FORD      1654387
FORD      6738365
FORD      6738366
FORD      7003984
FORD      89AB6C301AB
FORD      928X6C301A1C
FORD      94FB6C301B2A
HONDA      31110-P13-003
HONDA      31110-P5M-003
HONDA      31110-P5M-004
HONDA      31110-P5M-505
HONDA      31110-P5M-506
PEUGEOT      1280-45
PEUGEOT      1280-53
PEUGEOT      1280-66
PEUGEOT      1612351880
PEUGEOT      500345344
PEUGEOT      5750-E6
PEUGEOT      5750-TY
PEUGEOT      96120257
TOYOTA      90916-W2039
TOYOTA      99366-K0910
HYUNDAI      25212-04650
KIA      25212-04650

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 6 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.