Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 935 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 4 HUTCHINSON

935 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

935K4

numer części:

935 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 935
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
FIAT      46406340
FIAT      46473645
FIAT      71739609
FIAT      7761146
INNOCENTI      46406340
LANCIA      46406340
LANCIA      71739609
MITSUBISHI      MB568898
MITSUBISHI      MB958696
MITSUBISHI      MD069672
MITSUBISHI      MD191218
MITSUBISHI      MD326780
MITSUBISHI      MD338461
MITSUBISHI      MD568898
MITSUBISHI      MR148271
NISSAN      11950-D4200
NISSAN      11950-D4202
NISSAN      11950-D4210
NISSAN      A1950-D4200
SUZUKI      49180-69G00
SUZUKI      49180-86000
SUZUKI      94970-00740
SUZUKI      95141-60A10
SUZUKI      95141-64A60
SUZUKI      95141-85C60
TOYOTA      90080-91092
TOYOTA      99364-00940
TOYOTA      99364-20940
TOYOTA      99364-30940
TOYOTA      99364-50940
TOYOTA      99364-90940
HYUNDAI      23127-28240
HYUNDAI      97713-28240
KIA      0K71W18381
KIA      0K9AA-15-907

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 935 K 4 HUTCHINSON:

2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.