Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 134011 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 134011 HÜCO

134011 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

134011

producent:

HÜCO

Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079340113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134011 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: JAGUAR S-TYPE II, XJ, LINCOLN LS 3.2-4.2 07.97-
numery OEM:
FORD      2W4E12A366BB
FORD      2W4E12A366BC
FORD      2W4E12A366BD
FORD      2W4E12A366BE
FORD      2W4Z12029B
FORD      2W4Z12029BC
FORD      2W4Z12029BD
FORD      4424413
FORD      4586554
FORD      4667153
FORD      5008050
JAGUAR      AJ81373
JAGUAR      AJ82545
JAGUAR      AJ86468
JAGUAR      XR827823

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134011 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.