Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 8 (E31) 850 Ci (1994.09-1999.12) 326km » BO-401 japanparts
wybrany samochód: 
Bmw 8 (e31) 850 Ci (1994.09-1999.12) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa BO-401 JAPANPARTS

BO-401 Cewka zapłonowa JAPANPARTS
japanparts BO-401

    Ocena:
numery handlowe:

BO-401

numer części:

BO-401

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001801460
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa BO-401 JAPANPARTS

CEWKA ZAPŁ JAPANPARTS BO-401
numery OEM:
HONDA      30500P0AA01
HONDA      30500P0HA01
HONDA      30500PAAA01
HONDA      30500PCA003
HONDA      30500PCAA01
HONDA      30500PDAA01
HONDA      30500PDAE01
ROVER      GCL207
ROVER      NEC100750
zamienniki:
78-04-401
brak
ASHIKA

Zastosowanie Cewka zapłonowa BO-401 JAPANPARTS w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.