Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF III (1H1) 1.9 TD, GTD (1991.11-1997.08) 75km » CMP2010918 japanparts
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii (1h1) 1.9 Td, Gtd (1991.11-1997.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja CMP2010918 JAPANPARTS

CMP2010918 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP2010918

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]132
Czynnik chłodniczyR 134a
Ograniczenia producentaHarrison
ID kompresoraV5
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2010918 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2010918
numery OEM:
CHEVROLET      95234609
CHEVROLET      95907417
CHEVROLET      95907419
CHEVROLET      95908335
CHEVROLET      95925480
CHEVROLET      95953026
CHEVROLET      95953029
CHEVROLET      95954670
CHEVROLET      95954672
CHEVROLET      95966578
CHEVROLET      95966582
CHEVROLET      95966792
CHEVROLET      96246405
CHEVROLET      96442920
CHEVROLET      96484932
CHEVROLET      96539388
CHEVROLET      96539394
CHEVROLET      96804280
CHEVROLET      96806796
CHEVROLET      96813346
CHEVROLET      96930781
CHEVROLET      96992772
CHEVROLET      96992789
CHEVROLET      96992888
DAEWOO      95955950
DAEWOO      96190641
DAEWOO      96240699
DAEWOO      96293315
DAEWOO      96293317
DAEWOO      96293322
DAEWOO      96394697
DAEWOO      96394698
DAEWOO      96442920
DAEWOO      96473633
DAEWOO      96473634
DAEWOO      96484932
DAEWOO      96539388
DAEWOO      96539392
DAEWOO      96539394
DAEWOO      96539395
DAEWOO      96992888

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2010918 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.