Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » CMP2020132 japanparts

Kompresor, klimatyzacja CMP2020132 JAPANPARTS

CMP2020132 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP2020132

producent:

JAPANPARTS

Średnica 1 [mm] 110
Napięcie [V] 12
Numer komponentu 1512
Czynnik chłodniczy R 134a
ID kompresora 6V10
Technika połączeń Flangia / Pad
Ograniczenia producenta Sanden
Liczba rowków 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2020132 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2020132
numery OEM:
OPEL      13106850
OPEL      13197538
OPEL      4706817
OPEL      6854081
OPEL      6854086
OPEL      93187225
OPEL      9520084EA0
SUZUKI      13106850
SUZUKI      13197538
SUZUKI      4706817
SUZUKI      6854081
SUZUKI      6854086
SUZUKI      93187225
SUZUKI      9520084EA0
SUZUKI      9520084EA0000
SUZUKI      R1580050
SUZUKI      R1580051
VAUXHALL      13106850
VAUXHALL      13197538
VAUXHALL      4706817
VAUXHALL      6854081
VAUXHALL      6854086
VAUXHALL      93187225
VAUXHALL      9520084EA0
zamienniki:
8FK 351 334-151
brak
HELLA
CMP2020132
brak
ASHIKA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2020132 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.