Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » CMP2020179 japanparts

Kompresor, klimatyzacja CMP2020179 JAPANPARTS

CMP2020179 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP2020179

producent:

JAPANPARTS

Średnica 1 [mm] 125
Napięcie [V] 12
Czynnik chłodniczy R 134a
ID kompresora 6V12
Numer komponentu 1445
Numer komponentu 1900
Numer komponentu 1452
Ilość oleju [ml] 135
Ograniczenia producenta Sanden
Liczba rowków 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP2020179 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP2020179
numery OEM:
NISSAN      2763000Q0D
NISSAN      2763000Q0N
NISSAN      2763000Q1M
NISSAN      2763000Q2K
NISSAN      2763000Q3D
NISSAN      2763000Q3J
NISSAN      2763000QAP
NISSAN      7711497298
NISSAN      8200220924
NISSAN      8200365787
NISSAN      8200600122
NISSAN      8200651251
NISSAN      8200866437
NISSAN      8200953359
NISSAN      92600AZ74A
NISSAN      92600BN700
NISSAN      92600ZW70J
RENAULT      2763000QAP
RENAULT      7711497298
RENAULT      8200220924
RENAULT      8200365787
RENAULT      8200600122
RENAULT      8200651251
RENAULT      8200866437
RENAULT      8200953359
zamienniki:
CMP2020179
brak
ASHIKA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP2020179 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.