Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 3 Touring (F31) 318 d xDrive (2015.07-2018.02) 150km » CMP3040001 japanparts
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (f31) 318 D Xdrive (2015.07-2018.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja CMP3040001 JAPANPARTS

CMP3040001 Kompresor, klimatyzacja JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CMP3040001

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]100
Czynnik chłodniczyR 134a
ID kompresoraHS110R
Technika połączeńFlangia / Pad
Ograniczenia producentaKeihin
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja CMP3040001 JAPANPARTS

SPRĘŻARKA KLIM JAPANPARTS CMP3040001
numery OEM:
HONDA      38810PNB006
zamienniki:
CMP3040001
brak
ASHIKA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja CMP3040001 JAPANPARTS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.