Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 205 I (741A/C) 1.8 Turbo 16 (1984.10-1986.02) 200km » CS-108 japanparts
wybrany samochód: 
Peugeot 205 I (741a/c) 1.8 Turbo 16 (1984.10-1986.02) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy CS-108 JAPANPARTS

CS-108 Cylinderek hamulcowy JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CS-108

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Otwór Ø 1 [mm]23,9
Średnica zabudowy [mm]32,8
nr EAN8033001031188

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy CS-108 JAPANPARTS

CYLINDEREK HAM JAPANPARTS CS-108
numery OEM:
NISSAN      44100-Q1100
NISSAN      44100-Q1110
zamienniki:
0 986 475 562
brak
BOSCH
ADN14425
brak
BLUE PRINT
04-0205
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy CS-108 JAPANPARTS w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.