Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Citroën C5 III (RD_) 2.0 16V BioFlex (RDRFJF) (2008.02-???) 140km » KB-401 japanparts
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.0 16v Bioflex (rdrfjf) (2008.02-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy KB-401 JAPANPARTS

KB-401 Zestaw osłon, wał napędowy JAPANPARTS
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

KB-401

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica 1 [mm]25
Średnica 2 [mm]88
Wysokość [mm]125
nr EAN8033001913903
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy KB-401 JAPANPARTS

OSŁONA PRZEG JAPANPARTS KB-401 HONDA ACCORD, CIVIC, CR-V 99-, ISUZU D-MAX 02-, MITSUBISHI L200, PAJERO 00-, TOYOTA CELICA 94-
numery OEM:
HONDA      44018S3X000
HONDA      44018S9A000
HONDA      44018S9A010
HONDA      44018SCAE00
HONDA      44018SCAE01
HONDA      44018SDET50
HONDA      44018SDET51
HONDA      44018SWET00
HONDA      44018SWET01
HONDA      44018SX0C10
HONDA      44018SX0C20
ISUZU      8973874780
MITSUBISHI      3815A180
MITSUBISHI      MR331261
TOYOTA      04438-20350
TOYOTA      04438-21060
TOYOTA      04438-44020
LEXUS      04438-21061

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy KB-401 JAPANPARTS w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.