Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KDK-218 japanparts

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218 JAPANPARTS

KDK-218 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
japanparts KDK-218
Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218
KDK-218
451.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-218

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8052553079554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-218

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

1350631010, 1350631031, 1350731010, 1350731020, 1352131010, 1352131041, 1353031030, 1353031021, 1354031010, 1354031021, 1354031011, 1355031010, 1355031020, 1355931010, 1355931020, 1356031010, 1356031020, 1356131010, 1356131021, 1356231010, 1356231020

numery OEM:
TOYOTA      13506-31010
TOYOTA      1350631031
TOYOTA      13507-31010
TOYOTA      1350731020
TOYOTA      13521-31010
TOYOTA      13521-31041
TOYOTA      13530-31030
TOYOTA      1353031021
TOYOTA      13540-31010
TOYOTA      13540-31021
TOYOTA      1354031011
TOYOTA      13550-31010
TOYOTA      1355031020
TOYOTA      13559-31010
TOYOTA      1355931020
TOYOTA      13560-31010
TOYOTA      1356031020
TOYOTA      13561-31010
TOYOTA      1356131021
TOYOTA      13562-31010
TOYOTA      1356231020

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-218 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.