Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » PP-0003AF japanparts

Klocki hamulcowe - komplet PP-0003AF JAPANPARTS

PP-0003AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS
japanparts PP-0003AF
Klocki hamulcowe - komplet PP-0003AF

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

PP-0003AF

numer części:

PP-0003AF

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
Grubość [mm] 16,4
Długość [mm] 96
Szerokość [mm] 43,9
System hamulcowy TRW
Numer WVA 23517
nr EAN 8052553186122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PP-0003AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PP-0003AF
numery OEM:
ALFA ROMEO      6001073155
ALFA ROMEO      71770991
ALFA ROMEO      71772522
ALFA ROMEO      71772535
ALFA ROMEO      71772816
ALFA ROMEO      77362275
ALFA ROMEO      77362276
ALFA ROMEO      77362675
ALFA ROMEO      77363341
ALFA ROMEO      77364920
ALFA ROMEO      77365786
ALFA ROMEO      9949332
ALFA ROMEO      9949334
ALFA ROMEO      9951222
CHRYSLER      71777088
CHRYSLER      71777093
FIAT      71770004
FIAT      77362675
FIAT      77363341
FIAT      77364567
FIAT      77364839
FIAT      77365786
FIAT      9948338
FIAT      9949332
FIAT      9949334
LANCIA      71770991
LANCIA      77362276
LANCIA      77365786
LANCIA      9948338
LANCIA      9949334

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PP-0003AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PP-0003AF JAPANPARTS:

Daniel, szczecin
2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie
Włodzimierz, Wołomin
2021-08-20
 5/5
Na razie OK.
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.