Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » TF-480 japanparts

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-480 JAPANPARTS

TF-480 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

TF-480

producent:

JAPANPARTS

Długość [mm] 230
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
nr EAN 8033001321197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-480 JAPANPARTS

PRZEWÓD HAM JAPANPARTS TF-480
numery OEM:
HONDA      46431-SE0-934
HONDA      46431-SE0-935
HONDA      46431SE0930
HONDA      46431SE0931
HONDA      46431SE0932
HONDA      46431SE0933
HONDA      46431SM4934
HONDA      46431SM4951
HONDA      46431SN7000
HONDA      46431SN7003

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-480 JAPANPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.