Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T47011 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47011 LPR

6T47011 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T47011

numer części:

6T47011

producent:

LPR

Długość [mm] 225
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 10
nr EAN 8032532091401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47011 LPR

numery OEM:
HONDA      46431SE0931
HONDA      46431SE0932
HONDA      46431SE0933
HONDA      46431SE0934
HONDA      46431SE0935
HONDA      46431SM4013
HONDA      46431SM4934
HONDA      46431SM4951
HONDA      46431SN7000
HONDA      46431SN7003
HONDA      46431SR3951
ROVER      GBH90266
ROVER      SBH100400
ROVER      SHB100400

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47011 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.