Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » B1A016PR jc premium

Filtr oleju B1A016PR JC PREMIUM

B1A016PR Filtr oleju JC PREMIUM
jc premium B1A016PR
Filtr oleju B1A016PR
B1A016PR
jc premium B1A016PR Filtr oleju
Filtr oleju B1A016PR jc premium
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

B1A016PR

producent:

JC PREMIUM

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju B1A016PR JC PREMIUM

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, SKODA SUPERB I, VW GOLF II, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B5, PASSAT B5.5, POLO, SANTANA 0.8-2.7D 09.75-

Filtr oleju B1A016PR ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Filtr oleju B1A016PR producenta JC PREMIUM

VOLKSWAGEN

059115561A, 059115561B, 059115562, 59115562

numery OEM:
VOLKSWAGEN      059115561A
VOLKSWAGEN      059115561B
VOLKSWAGEN      059115562
VOLKSWAGEN      59115562
AC      X614

Zastosowanie Filtr oleju B1A016PR JC PREMIUM w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.