Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo (1999.10-2001.09) 230km » 329257J jurid
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.3 Turbo (1999.10-2001.09) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 329257J JURID

329257J Bęben hamulcowy JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

100435, 329257B, 329257J

numer części:

329257J

producent:

JURID

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ciężar [kg]4,11
otwór Ø [mm]55
Średnica bębna hamulcowego203
Śr. zewn. bębna ham. [mm]233
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]43
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]51,5
Ilość otworów6
Rodzaj połączeniaPudełko
Średnica otworu flanszy [mm]55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Długość opakowania [cm]24
Szerokość opakowania [cm]24
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN3306437058704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329257J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
TOYOTA      4243152020
TOYOTA      4243152021

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329257J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.