Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 329263J jurid

Bęben hamulcowy 329263J JURID

329263J Bęben hamulcowy JURID
 

    Ocena:
numery handlowe:

100666, 329263B, 329263J

numer części:

329263J

producent:

JURID

Ciężar [kg] 3,58
otwór Ø [mm] 58
Średnica bębna hamulcowego 203,2
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 235
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 39,6
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 58,8
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 112
Rodzaj połączenia Pudełko
Średnica otworu flanszy [mm] 58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
średnica piasty [mm] 58
Długość opakowania [cm] 24
Szerokość opakowania [cm] 24
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 3306437066143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329263J JURID

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO, ROADSTER 0.6-Electric 07.98-
numery OEM:
SMART      000 4329 V001 000000
SMART      000 4329 V003 000000
SMART      0004329V001
SMART      0004329V001000000
SMART      0004329V003
SMART      0004329V003000000
SMART      0004329V004000000
SMART      0004329V005000000
SMART      0009916V001000000
SMART      004329V00100000
SMART      004329V001000000
SMART      4329V001000000
SMART      4329V003000000
SMART      4514230001
SMART      C004329V001000000

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329263J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.