Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel KADETT E Kombi (T85) 1.4 S (C15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 75km » 329267J jurid
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.4 S (c15, C35, D15, D35) (1990.01-1991.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 329267J JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

100400F, 329267B, 329267J

numer części:

329267J

producent:

JURID

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ciężar [kg]7
otwór Ø [mm]66,2
Średnica bębna hamulcowego254
Śr. zewn. bębna ham. [mm]290
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]255,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]45
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]56,3
Ilość otworów7
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114,3
Rodzaj połączeniaPudełko
Średnica otworu flanszy [mm]66,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Długość opakowania [cm]30
Szerokość opakowania [cm]30
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN3306437066181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329267J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
LAND ROVER      HRC2712
LAND ROVER      SDC100110
LAND ROVER      SDC100130

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329267J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.