Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 329330J jurid

Bęben hamulcowy 329330J JURID

329330J Bęben hamulcowy JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

100476, 329330B, 329330J

numer części:

329330J

producent:

JURID

Ciężar [kg] 4,22
Rozstaw osi [mm] 39,8
otwór Ø [mm] 39,801
Średnica bębna hamulcowego 180
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 207
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 35
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 94,5
Ilość otworów 4
Rodzaj połączenia Pudełko
Średnica otworu flanszy [mm] 39,80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zestawem łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Długość opakowania [cm] 22
Szerokość opakowania [cm] 22
Wysokość opakowania [cm] 10
nr EAN 3306437066525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329330J JURID

Bęben hamulcowy tył
numery OEM:
TOYOTA      4204310030
TOYOTA      4204319015
TOYOTA      4204319045
TOYOTA      4240310020
TOYOTA      4240310060
TOYOTA      4240319015
TOYOTA      4240319035
TOYOTA      4240319075
TOYOTA      4240319085
TOYOTA      4243119085

Zastosowanie Bęben hamulcowy 329330J JURID w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.