Ciężar [kg] | 9,02 |
otwór Ø [mm] | 72,1 |
Średnica bębna hamulcowego | 250 |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 307,7 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 251,2 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 65 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 77,7 |
Ilość otworów | 5 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Średnica otworu flanszy [mm] | 72,1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Długość opakowania [cm] | 32 |
Szerokość opakowania [cm] | 32 |
Wysokość opakowania [cm] | 8 |
nr EAN | 3306437069595 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 329346J JURID
CHRYSLER | 04683433 | |
CHRYSLER | 04683664 | |
CHRYSLER | 04721263 | |
CHRYSLER | 04877433 | |
CHRYSLER | 05019407AA | |
CHRYSLER | 4683433 | |
CHRYSLER | 4683664 | |
CHRYSLER | 4721263 | |
CHRYSLER | 4877263 | |
CHRYSLER | 4877263AD | |
CHRYSLER | 4877433 | |
CHRYSLER | 4877433AF | |
CHRYSLER | 4877433AG | |
DODGE | 4721263 | |
DODGE | 4877263AD | |
DODGE | 5019407AA | |
PLYMOUTH | 4721263 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 329346J JURID w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.