Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Suzuki SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B412) (2010.09-???) 94km » 571245J jurid
wybrany samochód: 
Suzuki Splash (ex) 1.2 Vvt (a5b412) (2010.09-???) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 571245J JURID

571245J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20260, 571245

numer części:

571245J

producent:

JURID

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Jakość162
Grubość [mm]18,5
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Długość [mm]78
Ciężar [kg]1
Wysokość 1 [mm]59
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyATE
Rodzaj połączeniaPudełko
Numer WVA20260
nr EAN3306435010957

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571245J JURID

KLOCKI HAM JURID 571245J AUDI 100 2.0 76-82 18.5MM
numery OEM:
AUDI      431 698 151 J
AUDI      431698151J
AUDI      803 615 151 K
AUDI      803 698 151 A
AUDI      803 698 151 K
AUDI      803 698 151 L
AUDI      803 698 151 M
AUDI      803615151K
AUDI      803698151A
AUDI      803698151K
AUDI      803698151L
AUDI      803698151M
AUDI      810 698 151 G
AUDI      810 698 151 H
AUDI      810698151G
AUDI      810698151H
AUDI      817 608 151 A
AUDI      81760815 A
AUDI      817608151A
AUDI      81760815A
zamienniki:
465483
brak
ROULUNDS BRAKING
180181
brak
ICER
180225
brak
ICER
180128
brak
ICER
540038
brak
VALEO
540122
brak
VALEO
363702160564
brak
MAGNETI MARELLI
BP154
brak
QUINTON
2150/15
brak
OPTIMAL
229919
brak
NK
1501229919
brak
SBS
0008 30
brak
KAWE
0073 00
brak
KAWE

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571245J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.