Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571251J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571251J JURID

571251J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20480, 571251

numer części:

571251J

producent:

JURID

Jakość 162
Grubość [mm] 15,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 93
Ciężar [kg] 0,88
Wysokość 1 [mm] 56
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 20480
Długość opakowania [cm] 8
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 12
nr EAN 3306435011053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571251J JURID

numery OEM:
RENAULT      7701 201 159
RENAULT      7701 201 183
RENAULT      7701 202 893
RENAULT      7701201159
RENAULT      7701201183
RENAULT      770120119
RENAULT      7701202893
TALBOT      VBP284
LDV      GBP594
zamienniki:
363702160121
brak
MAGNETI MARELLI
8121
brak
OPTIMAL
FSL176
brak
FERODO
180235-700
brak
ICER
180235
brak
ICER
540312
brak
VALEO
36108
brak
A.B.S.
363700200296
brak
MAGNETI MARELLI
GDB647
brak
TRW
160.0
brak
Raicam Industrie S.r.l.
571251D
brak
JURID
223911
brak
NK
1501223911
brak
SBS

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571251J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.