Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571306J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571306J-AS JURID

571306J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

571306J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś przednia
Jakość:OE
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Długość [mm]:155,8
Wersja:J-AS
Wysokość [mm]:56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z dodatkami
Grubość [mm]:18,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:ze stykiem zużycia
Numer WVA:20927
System hamulcowy:BENDIX

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571306J-AS JURID

KLOCKI HAM JURID 571306J-AS OPEL, RENAULT TRAFIC BUS, KOMBI 80-01 18.5MM
numery OEM:
OPEL      4403271
OPEL      4403272
OPEL      4403273
OPEL      7701202956
OPEL      9111271
OPEL      9111272
RENAULT      7701201534
RENAULT      7701202044
RENAULT      7701202256
RENAULT      7701202713
RENAULT      7701202956
RENAULT      7701203913
RENAULT      7701203917
RENAULT      7701203918
RENAULT      7701205014
RENAULT      8671016179
RENAULT      9111271
TOYOTA      9111271
VAUXHALL      9111271
VAUXHALL      9111272
zamienniki:
60 91 6443
brak
SWAG Autoteile GmbH
BL1184A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160798
brak
MAGNETI MARELLI
9417
brak
OPTIMAL
363702160706
brak
MAGNETI MARELLI
8122
brak
OPTIMAL
BL1078A2
brak
FTE automotive GmbH
8120
brak
OPTIMAL
FSL179
brak
FERODO
180188
brak
ICER
363700200669
brak
MAGNETI MARELLI
363700200699
brak
MAGNETI MARELLI
571306J
brak
JURID
223919
brak
NK
1501223919
brak
SBS
20926.185.1
brak
ZIMMERMANN
V25-0267
brak
VAICO
V46-0146
brak
VAICO
V46-0150
brak
VAICO
0202 02
brak
KAWE

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571306J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.