Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) 1.9 TD (1994.06-2002.04) 90km » 571369J jurid
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (zct_) 1.9 Td (1994.06-2002.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 571369J JURID

571369J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21295, 21296, 21298, 571369

numer części:

571369J

producent:

JURID

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Jakość474
Grubość [mm]17
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Długość [mm]130
Ciężar [kg]1,5
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]4
Wysokość 1 [mm]69
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyBendix
Rodzaj połączeniaPudełko
Numer WVA21295
Długość opakowania [cm]16
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]8,5
nr EAN3306435012913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571369J JURID

KLOCKI HAM JURID 571369J CITROEN XM(Y 3) 89-94 17MM
numery OEM:
CITROËN      425133
CITROËN      95 651 046
CITROËN      95 654 086
CITROËN      95 659 641
CITROËN      95 666 972
CITROËN      95651046
CITROËN      95654086
CITROËN      95658639
CITROËN      95659641
CITROËN      95666972
zamienniki:
597117
brak
VALEO
540426
brak
VALEO
363702160282
brak
MAGNETI MARELLI
9624
brak
OPTIMAL
5381
brak
Raicam Industrie S.r.l.
P 61 036
brak
BREMBO
FDB614
brak
FERODO
FSL614
brak
FERODO
551381
brak
ROULUNDS BRAKING
180779
brak
ICER
26174
brak
LEMFÖRDER
221922
brak
NK
1501221922
brak
SBS
21295.170.1
brak
ZIMMERMANN
V22-0095
brak
VAICO
0310 14
brak
KAWE

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571369J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.