Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571376D jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571376D JURID

571376D Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20168, 571376

numer części:

571376D

producent:

JURID

Jakość 630
Grubość [mm] 16
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 119
Ciężar [kg] 1,4
Wysokość 1 [mm] 70
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 20168
Długość opakowania [cm] 12
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 3306435013040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571376D JURID

KLOCKI HAM JURID 571376D VW/AUDI/SEAT 84-96 16.2MM
numery OEM:
AUDI      854698151A
SEAT      357698151A
VOLKSWAGEN      357 698 151 A
VOLKSWAGEN      357698151A
VOLKSWAGEN      357698151D
VOLKSWAGEN      533698151
VOLKSWAGEN      533698151A
VOLKSWAGEN      853698151A
zamienniki:
597261
brak
VALEO
BL1122A3
brak
FTE automotive GmbH
9271/16
brak
OPTIMAL
30 91 6318
brak
SWAG Autoteile GmbH
BL1034A3
brak
FTE automotive GmbH
363702161181
brak
MAGNETI MARELLI
363702160273
brak
MAGNETI MARELLI
363702160198
brak
MAGNETI MARELLI
FDB853
brak
FERODO
2016816
brak
TEXTAR
FQT774
brak
FERODO
181012
brak
ICER
551005
brak
VALEO
26133
brak
LEMFÖRDER
BP606D
brak
QUINTON
224717
brak
NK
224720
brak
NK
229968
brak
NK
1501224717
brak
SBS
1501224720
brak
SBS
1501229968
brak
SBS
20669.160.1
brak
ZIMMERMANN
V10-8113
brak
VAICO
0134 10
brak
KAWE
0134 50
brak
KAWE
36790 OE
brak
A.B.S.
36791 OE
brak
A.B.S.
8134.01
brak
REMSA
8134.02
brak
REMSA
8134.03
brak
REMSA
50-00-0083
brak
ASHIKA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571376D JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.