Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571412J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571412J JURID

571412J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571412J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21202, 571412

numer części:

571412J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 18
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 141
Ciężar [kg] 1,16
Wysokość 1 [mm] 45
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21202
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 9,7
Wysokość opakowania [cm] 6,2
nr EAN 3306435013675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571412J JURID

KLOCKI HAM JURID 571412J FORD FIESTA 89 18MM
numery OEM:
FORD      1465126
FORD      5025929
FORD      6.162.190
FORD      6.188.427
FORD      6162190
FORD      6188427
FORD      6203650
zamienniki:
597567
brak
VALEO
540807
brak
VALEO
300 255
brak
TOPRAN
363702160194
brak
MAGNETI MARELLI
363702160991
brak
MAGNETI MARELLI
363702160332
brak
MAGNETI MARELLI
BL1264A1
brak
FTE automotive GmbH
540447
brak
VALEO
26651
brak
LEMFÖRDER
363700201022
brak
MAGNETI MARELLI
9587
brak
OPTIMAL
222515
brak
NK
222535
brak
NK
1501222515
brak
SBS
1501222535
brak
SBS
V25-0264
brak
VAICO
V25-8101
brak
VAICO
0285 10
brak
KAWE
0285 20
brak
KAWE
36707 OE
brak
A.B.S.
8285.00
brak
REMSA
8285.01
brak
REMSA
50-00-0020
brak
ASHIKA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571412J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.