Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571452J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571452J JURID

571452J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

20833, 20836, 20838, 20839, 571452

numer części:

571452J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 104
Ciężar [kg] 1,2
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 67
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 20838

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571452J JURID

numery OEM:
FORD      5.015.924
FORD      5015924
LANCIA      993.89.13
LANCIA      9938913
zamienniki:
597045
brak
VALEO
597307
brak
VALEO
BL1151A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160140
brak
MAGNETI MARELLI
363702160230
brak
MAGNETI MARELLI
9547
brak
OPTIMAL
363702160174
brak
MAGNETI MARELLI
9510
brak
OPTIMAL
363702160144
brak
MAGNETI MARELLI
9520
brak
OPTIMAL
FDB350
brak
FERODO
FDB363
brak
FERODO
650481
brak
ROULUNDS BRAKING
180531-700
brak
ICER
180726-700
brak
ICER
180531
brak
ICER
180726
brak
ICER
551016
brak
VALEO
36522
brak
A.B.S.
26135
brak
LEMFÖRDER
363700205013
brak
MAGNETI MARELLI
363802160230
brak
MAGNETI MARELLI
222.2
brak
Raicam Industrie S.r.l.
BP558
brak
QUINTON
12042
brak
OPTIMAL
20833.175.1
brak
ZIMMERMANN
20836.175.1
brak
ZIMMERMANN
0128 12
brak
KAWE
0146 22
brak
KAWE
36521 OE
brak
A.B.S.
8146.00
brak
REMSA
8146.01
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571452J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.