Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571828J-AS jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571828J-AS JURID

571828J-AS Klocki hamulcowe - komplet JURID
odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

571828J-AS

producent:

JURID

Strona zabudowy:Oś przednia
Jakość:OE
Oznaczenie kontrolne:R90 Homologated
Długość [mm]:110
Wersja:J-AS
Wysokość [mm]:75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z dodatkami
Grubość [mm]:20
Styk ostrzegawczy o zużyciu:przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:21439
System hamulcowy:TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571828J-AS JURID

Klocki hamulcowe 571828J-AS mają zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych 571828J-AS producenta JURID

MERCEDES-BENZ

0024202120, 0024202220, 0054200320, 0054204620, A0024202120, A0024202220, A0054200320, A0054204620

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024202120
MERCEDES-BENZ      0024202220
MERCEDES-BENZ      0054200320
MERCEDES-BENZ      0054204620
MERCEDES-BENZ      A0024202120
MERCEDES-BENZ      A0024202220
MERCEDES-BENZ      A0054200320
MERCEDES-BENZ      A0054204620
VOLKSWAGEN      701698151D
VOLKSWAGEN      701698151E
SMART      A0024202120
SMART      A0024202220
zamienniki:
597160
brak
VALEO
540559
brak
VALEO
BL1320A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160337
brak
MAGNETI MARELLI
9875
brak
OPTIMAL
BL1327A3
brak
FTE automotive GmbH
10 91 6057
brak
SWAG Autoteile GmbH
FQT854
brak
FERODO
DP 50 005
brak
BREMBO
DP 50 006
brak
BREMBO
223321
brak
NK
1501223321
brak
SBS
V30-8107
brak
VAICO
0445 02
brak
KAWE
36838 OE
brak
A.B.S.
8445.00
brak
REMSA
8445.01
brak
REMSA
8445.02
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571828J-AS JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.