Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571844J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571844J JURID

571844J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21576, 21577, 571844

numer części:

571844J

producent:

JURID

Jakość 475
Grubość [mm] 19
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 156
Ciężar [kg] 2,1
Wysokość 1 [mm] 65
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21576
Numer WVA 21577
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306430390559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571844J JURID

KLOCKI HAM JURID 571844J MERCEDES SPRINTER 95 20.7MM
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 39 20
MERCEDES-BENZ      002 420 99 20
MERCEDES-BENZ      002.420.39.20
MERCEDES-BENZ      0024203920
MERCEDES-BENZ      0024209920
MERCEDES-BENZ      004 420 55 20
MERCEDES-BENZ      0044205520
MERCEDES-BENZ      44205520
MERCEDES-BENZ      901 421 04 10
MERCEDES-BENZ      901 421 05 10
MERCEDES-BENZ      901 421 06 10
MERCEDES-BENZ      9014210410
MERCEDES-BENZ      9014210510
MERCEDES-BENZ      9014210610
VOLKSWAGEN      2D0 698 151
VOLKSWAGEN      2D0 698 151 C
VOLKSWAGEN      2D0698151
VOLKSWAGEN      2D0698151C
zamienniki:
540792
brak
VALEO
597222
brak
VALEO
2157670
brak
TEXTAR
363702160394
brak
MAGNETI MARELLI
T1835
brak
PAGID
363700201111
brak
MAGNETI MARELLI
DP 50 009
brak
BREMBO
223327
brak
NK
1501223327
brak
SBS
V30-8139
brak
VAICO
0578 00
brak
KAWE
36901 OE
brak
A.B.S.
37000 OE
brak
A.B.S.
8578.00
brak
REMSA
8578.01
brak
REMSA
573190J
brak
JURID

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571844J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.