Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571851J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571851J JURID

571851J Klocki hamulcowe - komplet JURID

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21583, 21910, 571851

numer części:

571851J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 18,8
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 156
Ciężar [kg] 2,46
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 60
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21910
Długość opakowania [cm] 8
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 16
nr EAN 3306430401743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571851J JURID

KLOCKI HAM JURID 571851J FORD MONDEO II 2.0,1.8 16V,MONDEO I 2.0,2.5V6,24V 93-00 19.8MM
numery OEM:
FORD      1022078
FORD      1097769
FORD      1130758
FORD      1145456
FORD      1521325
FORD      6521376
FORD      6744007
FORD      6827587
FORD      6877835
FORD      6882583
FORD      7261716
FORD      92GB2K021BA
FORD      93BB2K021DC
FORD      93BB2K021DD
FORD      93BX2K021DC
FORD      94GB2K021BA
FORD      94GB2K021BB
FORD      V89BBK021AC
zamienniki:
597170
brak
VALEO
300 601
brak
TOPRAN
667781
brak
ROULUNDS BRAKING
363702160265
brak
MAGNETI MARELLI
363702160622
brak
MAGNETI MARELLI
BL1349A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160628
brak
MAGNETI MARELLI
10045
brak
OPTIMAL
10046
brak
OPTIMAL
P 24 069
brak
BREMBO
26465
brak
LEMFÖRDER
26466
brak
LEMFÖRDER
V25-0138
brak
VAICO
V25-0138-1
brak
VAICO
V25-0164
brak
VAICO
V25-8122
brak
VAICO
0432 02
brak
KAWE
0575 02
brak
KAWE
36846 OE
brak
A.B.S.
37004 OE
brak
A.B.S.
8432.00
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571851J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.