Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571888J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571888J JURID

571888J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571888J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21927, 21929, 571888

numer części:

571888J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 156
Ciężar [kg] 1,19
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 53
Wysokość 2 [mm] 52
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21927
Numer WVA 21929
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306430421772

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571888J JURID

KLOCKI HAM JURID 571888J ALFA 146 1.7 17.7MM
numery OEM:
ALFA ROMEO      71753043
ALFA ROMEO      77362300
ALFA ROMEO      9947776
FIAT      9947776
zamienniki:
70 91 6089
brak
SWAG Autoteile GmbH
597254
brak
VALEO
597217
brak
VALEO
597269
brak
VALEO
597270
brak
VALEO
684081
brak
ROULUNDS BRAKING
BL1641A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160342
brak
MAGNETI MARELLI
10385
brak
OPTIMAL
363702160360
brak
MAGNETI MARELLI
363702161158
brak
MAGNETI MARELLI
363702161107
brak
MAGNETI MARELLI
10535
brak
OPTIMAL
FSL1052
brak
FERODO
FQT1052
brak
FERODO
606081
brak
ROULUNDS BRAKING
181282-700
brak
ICER
363802160342
brak
MAGNETI MARELLI
BP1047
brak
QUINTON
222338
brak
NK
222340
brak
NK
1501221021
brak
SBS
1501222338
brak
SBS
1501222340
brak
SBS
V24-0065
brak
VAICO
V24-0092
brak
VAICO
0588 01
brak
KAWE
0588 11
brak
KAWE
0589 02
brak
KAWE
36800 OE
brak
A.B.S.
36894 OE
brak
A.B.S.
37012 OE
brak
A.B.S.
37013 OE
brak
A.B.S.
8588.00
brak
REMSA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571888J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.