Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571967J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571967J JURID

571967J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571967J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23154, 571967

numer części:

571967J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 19
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 178
Ciężar [kg] 1,9
Wysokość 1 [mm] 61
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23154
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306435051561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571967J JURID

KLOCKI HAM JURID 571967J FORD FOCUS 1.4-2.0 99 18.5MM

Klocki hamulcowe 571967J mają zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE klocków hamulcowych 571967J producenta JURID

FORD

1064230, 1075558, 1107697, 1136519, 1151049, 1425406, 1682498, 1763301, 98AB2K021AD, 98AX2K021AD, 98AX2K021AE, 98AX2K021AF, 98AX2K021AG, ME98AJ2K021AH, ME98AJ2K021AJ

numery OEM:
FORD      1064230
FORD      1075558
FORD      1107697
FORD      1136519
FORD      1151049
FORD      1425406
FORD      1682498
FORD      1763301
FORD      98AB2K021AD
FORD      98AX2K021AD
FORD      98AX2K021AE
FORD      98AX2K021AF
FORD      98AX2K021AG
FORD      ME98AJ2K021AH
FORD      ME98AJ2K021AJ

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571967J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.