Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571997J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571997J JURID

571997J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571997J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23116, 571997

numer części:

571997J

producent:

JURID

Jakość 291
Grubość [mm] 19,6
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 156
Ciężar [kg] 2,26
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 74
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 1 [mm] 155
Numer WVA 23116
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306435053404

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571997J JURID

KLOCKI HAM JURID 571997J OPEL ASTRA G 2.0 16V 99>
numery OEM:
OPEL      1605 032
OPEL      1605032
OPEL      1605984
OPEL      919 5064
OPEL      9195064
OPEL      93173734
SAAB      05532544
SAAB      4778254
SAAB      4839924
SAAB      4907739
SAAB      5055371
SAAB      506 2203
SAAB      5062203
SAAB      5062211
SAAB      5064795
SAAB      5124078
SAAB      5232350
SAAB      5392485
SAAB      5532544
SAAB      5533518
SAAB      93192749
VAUXHALL      9195064
VAUXHALL      93173734
zamienniki:
597239
brak
VALEO
597549
brak
VALEO
540798
brak
VALEO
35-0529
KAGER
35-0944
brak
KAGER
181383
brak
ICER
363702161032
brak
MAGNETI MARELLI
BL1690A2
brak
FTE automotive GmbH
FSL1535
brak
FERODO
FQT1535
brak
FERODO
BL1745A2
brak
FTE automotive GmbH
1501224108
brak
SBS
V50-0027
brak
VAICO
0390 32
brak
KAWE
36897 OE
brak
A.B.S.
37116 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571997J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.