Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Jaguar F-TYPE coupe (X152) 3.0 SCV6 S AWD (2014.12-???) 380km » 572271J jurid
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Coupe (x152) 3.0 Scv6 S Awd (2014.12-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 572271J JURID

572271J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 572271J

    Ocena:
numery handlowe:

21543, 21544, 572271

numer części:

572271J

dostawca:

JURID

Status produktu: Normalny
Jakość473
Grubość [mm]16,5
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Długość [mm]127
Ciężar [kg]1,6
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]4
Wysokość 1 [mm]51
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
System hamulcowyAkebono
Rodzaj połączeniaPudełko
Numer WVA21544
Długość opakowania [cm]16,8
Szerokość opakowania [cm]12,7
Wysokość opakowania [cm]4,7
nr EAN3306435020192
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 572271J JURID

KLOCKI HAM JURID 572271J ISUZU/OPEL CAMPO 2.3-3.1TD 91 16.5MM
numery OEM:
ISUZU      4310469
ISUZU      8943357870
ISUZU      8944611550
ISUZU      8944832200
ISUZU      8944832201
ISUZU      8971143001
ISUZU      8971641830
ISUZU      94461155
ISUZU      94483220
OPEL      16.05.825
OPEL      1605825
OPEL      1605916
OPEL      1605931
OPEL      94483220
OPEL      97114300
VAUXHALL      90541257
VAUXHALL      94483220
VAUXHALL      97114300

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 572271J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.