Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 572453J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 572453J JURID

572453J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 572453J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23569, 572453

numer części:

572453J

producent:

JURID

Jakość 473
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 149
Ciężar [kg] 1,9
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 58
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Mando
Rodzaj połączenia Pudełko
Grubość 1 [mm] 16
Numer WVA 23569
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 9,7
Wysokość opakowania [cm] 6,2
nr EAN 3306437032223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 572453J JURID

KLOCKI HAM JURID 572453J HYUNDAI TRAJET, XG 98>
numery OEM:
SSANGYONG      4813008260
SSANGYONG      4813008BA0
SSANGYONG      48130090A2
SSANGYONG      48130091A0
HYUNDAI      5810126A00
HYUNDAI      5810126A10
HYUNDAI      5810126A20
HYUNDAI      5810126A30
HYUNDAI      5810139A20
HYUNDAI      5810139A40
HYUNDAI      581013AA20
HYUNDAI      581014AA26
zamienniki:
597434
brak
VALEO
90 91 6682
brak
SWAG Autoteile GmbH
BL1929A2
brak
FTE automotive GmbH
12084
brak
OPTIMAL
9680
brak
OPTIMAL
0 986 AB1 235
brak
BOSCH
FQT1605
brak
FERODO
FSL1605
brak
FERODO
696281
brak
ROULUNDS BRAKING
181714
brak
ICER
26250
brak
LEMFÖRDER
J3600533
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
363702161288
brak
MAGNETI MARELLI
223414
brak
NK
223420
brak
NK
1501223414
brak
SBS
1501223420
brak
SBS
0771 02
brak
KAWE
0771 12
brak
KAWE
0771 22
brak
KAWE
37242 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 572453J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.