Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel VECTRA C (Z02) 3.0 CDTi (F69) (2005.08-2008.08) 184km » 572547J jurid
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 3.0 Cdti (f69) (2005.08-2008.08) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 572547J JURID

572547J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 572547J

    Ocena:
numery handlowe:

24014, 572547

numer części:

572547J

producent:

JURID

Status produktu: Normalny
Jakość283
Grubość [mm]15,5
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Długość [mm]85,4
Ciężar [kg]0,715
Wysokość 1 [mm]36
Wysokość 2 [mm]40
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyAkebono
Rodzaj połączeniaPudełko
Długość 1 [mm]105,9
Numer WVA24014
Numer WVA24015
Długość opakowania [cm]15
Szerokość opakowania [cm]10,5
Wysokość opakowania [cm]4,3
nr EAN3306437081795
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 572547J JURID

KLOCKI HAM JURID 572547J MITSUBISHI
numery OEM:
CHRYSLER      05191271AA
CHRYSLER      05191271AC
CHRYSLER      5191271AA
CHRYSLER      5191271AB
CHRYSLER      5191271AC
DODGE      5191271AA
DODGE      5191271AB
DODGE      5191271AC
MITSUBISHI      4605A337
MITSUBISHI      4605A479
MITSUBISHI      4605A493
MITSUBISHI      4605A558
MITSUBISHI      MN116929
MITSUBISHI      MR955068
JEEP      5191271AB
JEEP      5191271AC

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 572547J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.