Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573074JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573074JC JURID

573074JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573074JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573074JC
573074JC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

573074JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 17,1
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 122,8
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 53
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Bosch
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23705
Długość opakowania [cm] 18
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 3306437223775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573074JC JURID

Klocek hamulcowy kpl. ceramiczny przód , pasuje do: ABARTH 500C / 595C / 695C; ALFA ROMEO MITO; CITROEN E-MEHARI, NEMO, NEMO/MINIVAN; FIAT 500, 500 C, BRAVO II, DOBLO 0.9-Electric 10.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71770062
ALFA ROMEO      71770098
ALFA ROMEO      71770104
ALFA ROMEO      77365543
ALFA ROMEO      77366135
CITROËN      425406
CITROËN      425407
CITROËN      425496
CITROËN      4254C8
FIAT      71770062
FIAT      71770098
FIAT      71770104
FIAT      71770118
FIAT      77364637
FIAT      77365543
FIAT      77365857
FIAT      77366135
PEUGEOT      4254 08
PEUGEOT      425406
PEUGEOT      425407
PEUGEOT      425408
PEUGEOT      425496
PEUGEOT      4254C8

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573074JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.