Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573153J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 573153J JURID

573153J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 573153J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23832, 573153

numer części:

573153J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 20,4
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 155,1
Ciężar [kg] 2
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 70
Wysokość 2 [mm] 76
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 1 [mm] 156,3
Numer WVA 23832
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
kierunkowa 
nr EAN 3306437036115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 573153J JURID

KLOCKI HAM JURID 573153J OPEL ASTRA 1.6 16V 01> 20.3MM
numery OEM:
OPEL      1605080
OPEL      1605099
OPEL      1605177
OPEL      1605252
OPEL      1605456
OPEL      1605998
OPEL      93176429
OPEL      93181189
OPEL      93186713
OPEL      93189698
OPEL      93192578
OPEL      95514416
OPEL      95516194
VAUXHALL      93176429
VAUXHALL      93181189
VAUXHALL      93186713
VAUXHALL      93189698
VAUXHALL      93192578
VAUXHALL      95514416
zamienniki:
35-0628
brak
KAGER
40 91 6603
brak
SWAG Autoteile GmbH
363702161320
brak
MAGNETI MARELLI
363702161172
brak
MAGNETI MARELLI
FSL1640
brak
FERODO
FQT1640
brak
FERODO
694281
brak
ROULUNDS BRAKING
540977
brak
VALEO
DP 59 006
brak
BREMBO
223617
brak
NK
223633
brak
NK
1501223617
brak
SBS
1501223633
brak
SBS
V40-8030
brak
VAICO
V40-8038
brak
VAICO
1036 02
brak
KAWE
37076 OE
brak
A.B.S.
37361 OE
brak
A.B.S.
036.02
brak
REMSA
573153D
brak
JURID

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 573153J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.