Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573224JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC JURID

573224JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573224JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC
573224JC
jurid 573224JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC jurid
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC jurid
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC jurid
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

573224JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 17,3
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 121,8
Wysokość 1 [mm] 59
Wysokość 2 [mm] 58
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 2 [mm] 121,8
Numer WVA 23732
Numer WVA 23737
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 10,5
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 3306437190824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne tył , pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 2.0-3.0D 12.01-12.10

Klocki hamulcowe 573224JC mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych 573224JC producenta JURID

BMW

34216763043, 34216763044

numery OEM:
BMW      34216763043
BMW      34216763044

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573224JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.