Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1727 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727 TRW

GDB1727 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1727
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727
GDB1727
trw GDB1727 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727 trw
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21282, 23732, 23737

numer części:

GDB1727

producent:

TRW

Długość [mm] 122,0
Grubość [mm] 17,0
Wysokość 1 [mm] 59,2
Wysokość 2 [mm] 58,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ograniczenia producenta ATE
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01120/786
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937740079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64) 2.0-3.0D 12.01-12.13

Klocki hamulcowe GDB1727 mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych GDB1727 producenta TRW

BMW

2339272, 2339290, 34212339272, 34212339290, 34216763043, 34216763044, 6763043, 6763044

numery OEM:
BMW      2 339 272
BMW      2 339 290
BMW      34 21 2 339 272
BMW      34 21 2 339 290
BMW      34 21 6 763 043
BMW      34 21 6 763 044
BMW      6 763 043
BMW      6 763 044

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1727 TRW:

2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-12
 5/5
ok
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
zobacz instrukcję montażu GDB1727zobacz instrukcję montażu GDB1727zobacz instrukcję montażu GDB1727zobacz instrukcję montażu GDB1727

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.