Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Daimler 2.8 - 5.3 Double Six 5.3 (1986.10-1993.02) 264km » GDB1956 trw
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Double Six 5.3 (1986.10-1993.02) 264km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956 TRW

GDB1956 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1956
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956
GDB1956
trw GDB1956 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956 trw
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (146 ocen)
numery handlowe:

25086, 25683, 25684

numer części:

GDB1956

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]160,2
Wysokość [mm]64,5
Grubość [mm]20,4
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0112/3374
kierunkowa
nr EAN3322938162238

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód (z dodatkami), pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A3, Q2, Q3, TT, CUPRA FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ATECA, LEON, LEON SC 1.0-Electric 03.90-
numery OEM:
AUDI      2K5 698 151 B
AUDI      5Q0 698 151
AUDI      5Q0 698 151 B
AUDI      8V0 698 151
AUDI      8V0 698 151 B
AUDI      8V0 698 151 D
AUDI      8V0 698 151 G
SEAT      5Q0 698 151 B
SEAT      8V0 698 151
SEAT      8V0 698 151 B
SEAT      8V0 698 151 D
SEAT      8V0 698 151 G
SKODA      5Q0 698 151 B
SKODA      8V0 698 151
SKODA      8V0 698 151 B
SKODA      8V0 698 151 D
SKODA      8V0 698 151 G
VOLKSWAGEN      2K5 698 151 B
VOLKSWAGEN      5Q0 698 151
VOLKSWAGEN      5Q0 698 151 B
VOLKSWAGEN      8V0 698 151
VOLKSWAGEN      8V0 698 151 B
VOLKSWAGEN      8V0 698 151 D
VOLKSWAGEN      8V0 698 151 G
FAW-AUDI      8V0698151D
FAW-VW      5Q0 698 151
SVW      5QD 698 151

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1956 TRW:

Robert, Warzymice
2022-06-15
 5/5
Ok
Łukasz, Wrocław
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Bydgoszcz
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
kamil, warszawa
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Kuźnica
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam,
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
Mateusz, Tryszczyn
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
JAN, KALWARIA ZEBRZYDOWSKA
2018-09-05
 5/5
Zakładam te klocki hamulcowe po raz kolejny do swojego samochodu i cały czas jestem zadowolony. Nie niszczą tarcz i przejeżdżam na nich ponad 40 tys km
Rafał,
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wojkowice
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
Jacek, Brzeźnica
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
zobacz instrukcję montażu GDB1956zobacz instrukcję montażu GDB1956

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.