Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel MOKKA MOKKA-e (2023-???) 156km » GDB3271 trw
wybrany samochód: 
Opel Mokka Mokka-e (2023-???) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet GDB3271 TRW

GDB3271 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB3271
Klocki hamulcowe - komplet GDB3271
GDB3271
trw GDB3271 Klocki hamulcowe - komplet
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21546

numer części:

GDB3271

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolneE1 90R 01024/112
Wysokość [mm]57,2
Długość [mm]129,9
Grubość [mm]16,7
nr EAN3322937287802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB3271 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: NISSAN ALMERA II, PRIMERA 1.5-2.0LPG 06.90-11.06
numery OEM:
NISSAN      41060-2F027
NISSAN      41060-4M525
NISSAN      41060-4M526
NISSAN      41060-BM425
NISSAN      D1060-BM40A

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB3271 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB3271 TRW:

Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Grzegorz, Warszawa
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Tomasz, Krosno
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zygmunt, Nowy Sącz
2023-11-08
 5/5
OK!!
Janusz, Warszawa
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Ok Polecam
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
Janusz, Wyszków
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Cezary, Dragacz
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Wiesław, Warszawa
2023-07-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Księżyno
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Zamienie
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
KRZYSZTOF, OSTRÓDA
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
andrzej, warszawa
2023-10-23
 5/5
Polecam
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kobylin
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, IWKOWA
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3271zobacz instrukcję montażu GDB3271

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.