Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 19-2143 maxgear

Klocki hamulcowe - komplet 19-2143 MAXGEAR

19-2143 Klocki hamulcowe - komplet MAXGEAR
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (14 ocen)
numer części:

19-2143

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 160,2
Wysokość [mm] 64,5
Grubość [mm] 20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
kierunkowa 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
nr EAN 5901619548790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 19-2143 MAXGEAR

KLOCKI HAM. VW P. GOLF VII/A3/OCTAVIA/LEON 12-

Klocki hamulcowe 19-2143 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE klocków hamulcowych 19-2143 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

5Q0698151, 5Q0698151B, 5Q0698151F, 8V0698151, 8V0698151A, 8V0698151B, 8V0698151D, 8V0698151G, JZW698151AN, L8V0698151G

SEAT

5Q0698151, 5Q0698151B, 8V0698151, 8V0698151A, 8V0698151B, 8V0698151D, 8V0698151G, JZW698151AN, L8V0698151G

AUDI

5Q0698151, 5Q0698151B, 8V0698151, 8V0698151A, 8V0698151B, 8V0698151D, 8V0698151G, JZW698151AN, L8V0698151G

SKODA

5Q0698151, 5Q0698151B, 8V0698151, 8V0698151A, 8V0698151B, 8V0698151D, 8V0698151G, JZW698151AN, L8V0698151G

numery OEM:
AUDI      5Q0698151
AUDI      5Q0698151B
AUDI      8V0698151
AUDI      8V0698151A
AUDI      8V0698151B
AUDI      8V0698151D
AUDI      8V0698151G
AUDI      JZW698151AN
AUDI      L8V0698151G
SEAT      5Q0698151
SEAT      5Q0698151B
SEAT      8V0698151
SEAT      8V0698151A
SEAT      8V0698151B
SEAT      8V0698151D
SEAT      8V0698151G
SEAT      JZW698151AN
SEAT      L8V0698151G
SKODA      5Q0698151
SKODA      5Q0698151B
SKODA      8V0698151
SKODA      8V0698151A
SKODA      8V0698151B
SKODA      8V0698151D
SKODA      8V0698151G
SKODA      JZW698151AN
SKODA      L8V0698151G
VOLKSWAGEN      5Q0698151
VOLKSWAGEN      5Q0698151B
VOLKSWAGEN      5Q0698151F
VOLKSWAGEN      8V0698151
VOLKSWAGEN      8V0698151A
VOLKSWAGEN      8V0698151B
VOLKSWAGEN      8V0698151D
VOLKSWAGEN      8V0698151G
VOLKSWAGEN      JZW698151AN
VOLKSWAGEN      L8V0698151G
FAW-AUDI      8V0698151D
FAW-AUDI      L8V0698151D
FAW-VW      8V0698151D
FAW-VW      L8V0698151D

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 19-2143 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 19-2143 MAXGEAR:

2024-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.
2023-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-16
 5/5
Spełniają zadanie, nie piszczą. Dobry produkt.
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
2025-05-07
 5/5
zgodne z opisem, pasuję do passat b5 FL 1.8t
2021-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-18
 5/5
Styki pasują, polecam..!
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-27
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.