Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) (2007.10-2015.12) 167km » 1011912 kamoka
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d 4wd (kb4t) (2007.10-2015.12) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, KONACO 1011912 KAMOKA

1011912 Klocki hamulcowe - komplet, KONACO KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

1011912

producent:

KAMOKA

Styk ostrzegawczy o zużyciu:z akustycznym czujnikiem zużycia
Szerokość [mm]: 88,9
Wysokość [mm]: 47,1
Grubość [mm]: 15
System hamulcowy: Akebono
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-01231/1471
Cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu.
Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez JQ1018538

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KONACO 1011912 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      43022-S2A-000
HONDA      43022-S2A-E50
HONDA      43022-S5A-E50
HONDA      43022-S5A-J00
HONDA      43022-S6D-000
HONDA      43022-S6D-E50
HONDA      43022-SL5-000
HONDA      43022-SM4-G00
HONDA      43022-SN7-000
HONDA      43022-SN7-E50
HONDA      43022-SN7-E50HE
HONDA      43022-SV4-A00
HONDA      43022-SV4-A20
HONDA      43022-SV4-E50
HONDA      43022-SV4-G00
HONDA      43022-SV4-G21
HONDA      43022-SV4-G22
HONDA      43022-SY8-A01
HONDA      43022S2A000
HONDA      43022S2AE50
HONDA      43022S3N000
HONDA      43022S5AE50
HONDA      43022S5AJ00
HONDA      43022S6D000
HONDA      43022S6DE50
HONDA      43022S7S010
HONDA      43022SL5000
HONDA      43022SM4G00
HONDA      43022SN7000
HONDA      43022SN7E50
HONDA      43022SN7E50HE
HONDA      43022SV4A00
HONDA      43022SV4A20
HONDA      43022SV4E50
HONDA      43022SV4G00
HONDA      43022SV4G21
HONDA      43022SV4G22
HONDA      43022SX0A50
HONDA      43022SX0A51
HONDA      43022SY8A01
HONDA      43022SZ3A01
MG      SFP000080
ROVER      SFP100220EVA
SUZUKI      55800-80J00
SUZUKI      55800-80J01
SUZUKI      5580080J00
SUZUKI      5580080J01

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KONACO 1011912 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KONACO 1011912 KAMOKA:

Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.