Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » JQ1012964 kamoka

Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012964 KAMOKA

JQ1012964 Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA KAMOKA
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

23224, 23446

numer części:

JQ1012964

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 95
Wysokość [mm] 51
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy Lucas
nr EAN 5908242626338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012964 KAMOKA

Klocki hamulcowe JQ1012964 mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE klocków hamulcowych JQ1012964 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

7D0698451, 7D0698451B, 7D0698451C, 7D0698451D, 7D0698451E, 7D0698451F, 7D0698451G

FORD

1133448, 1386603

SEAT

701698451, 7D0698451A, 7D0698451J, 7M3698451D, 7M3698451F

numery OEM:
FORD      1133448
FORD      1386603
SEAT      701698451
SEAT      7D0698451A
SEAT      7D0698451J
SEAT      7M3698451D
SEAT      7M3698451F
SKODA      701698451
SKODA      7D0698451A
SKODA      7D0698451J
SKODA      7M3698451D
SKODA      7M3698451F
VOLKSWAGEN      7D0698451
VOLKSWAGEN      7D0698451B
VOLKSWAGEN      7D0698451C
VOLKSWAGEN      7D0698451D
VOLKSWAGEN      7D0698451E
VOLKSWAGEN      7D0698451F
VOLKSWAGEN      7D0698451G
VAG      701698451
VAG      7D0698451A
VAG      7D0698451J
VAG      7M3698451D
VAG      7M3698451F

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012964 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, KAMOKA JQ1012964 KAMOKA:

Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.