Strona zabudowy | Oś przednia |
średnica zewnętrzna [mm] | 136,4 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27,7 |
nr EAN | 5908242638409 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500066 KAMOKA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0407621E, 1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625, 8V0598625A, 8V0598625B, 8V0598625C
1K0407621E, 1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625, 8V0598625B, 8V0598625C
PORSCHE | 1K0498621 | |
PORSCHE | 5K0498621A | |
SEAT | 1K0407621E | |
SEAT | 1K0498621 | |
SEAT | 2K0498621 | |
SEAT | 5K0498621A | |
SEAT | 5Q0407621B | |
SEAT | 8V0498625 | |
SEAT | 8V0498625B | |
SEAT | 8V0598625 | |
SEAT | 8V0598625B | |
SEAT | 8V0598625C | |
SKODA | 1K0407621E | |
SKODA | 1K0498621 | |
SKODA | 2K0498621 | |
SKODA | 5K0498621A | |
SKODA | 5Q0407621B | |
SKODA | 8V0498625 | |
SKODA | 8V0498625B | |
SKODA | 8V0598625 | |
SKODA | 8V0598625A | |
SKODA | 8V0598625B | |
SKODA | 8V0598625C | |
VAG | 1K0407621D | |
VAG | 1K0407621E | |
VAG | 1K0498621 | |
VAG | 2K0498621 | |
VAG | 5K0498621A | |
VAG | 5Q0407621B | |
VAG | 8V0498625 | |
VAG | 8V0498625B | |
VAG | 8V0598625 | |
VAG | 8V0598625A | |
VAG | 8V0598625B | |
VAG | 8V0598625C |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500066 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500066 KAMOKA:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.