Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Liczba łączników flanszy | 3 |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 111 313 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 5Q0407621C, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625
1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 5Q0407621C, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625
1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 5Q0407621C, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625
1K0498621, 2K0498621, 5K0498621A, 5Q0407621B, 5Q0407621C, 8V0498625, 8V0498625B, 8V0598625
AUDI | 1K0 498 621 | |
AUDI | 2K0 498 621 | |
AUDI | 5K0 498 621A | |
AUDI | 5Q0 407 621B | |
AUDI | 5Q0 407 621C | |
AUDI | 8V0 498 625 | |
AUDI | 8V0 498 625B | |
AUDI | 8V0 598 625 | |
SEAT | 1K0 498 621 | |
SEAT | 2K0 498 621 | |
SEAT | 5K0 498 621A | |
SEAT | 5Q0 407 621B | |
SEAT | 5Q0 407 621C | |
SEAT | 8V0 498 625 | |
SEAT | 8V0 498 625B | |
SEAT | 8V0 598 625 | |
SKODA | 1K0 498 621 | |
SKODA | 2K0 498 621 | |
SKODA | 5K0 498 621A | |
SKODA | 5Q0 407 621B | |
SKODA | 5Q0 407 621C | |
SKODA | 8V0 498 625 | |
SKODA | 8V0 498 625B | |
SKODA | 8V0 598 625 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 498 621 | |
VOLKSWAGEN | 2K0 498 621 | |
VOLKSWAGEN | 5K0 498 621A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 621B | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 621C | |
VOLKSWAGEN | 8V0 498 625 | |
VOLKSWAGEN | 8V0 498 625B | |
VOLKSWAGEN | 8V0 598 625 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 111 313 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 111 313 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.